Arhīvs
Maijs, 2024
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
Balta - līderis īpašumu apdrošināšanā!
Publicēts 19. oktobrī, 2009.
Neraugoties uz apdrošināšanas tirgus straujo lejupslīdi, pēc Latvijas Apdrošināšanas asociācijas datiem šā gada 6 mēnešos AAS „BALTA” izdevies nostiprināt tirgus līdera pozīcijas un pirmajā pusgadā ieņemt 46 procentus privātpersonu īpašuma apdrošināšanas tirgus daļas, otrajā ceturksnī to palielinot līdz pat 50 procentiem. Tuvākie sekotāji tiek apsteigti par 27 procentpunktiem. Kompānijai to izdevies panākt, pateicoties diviem galvenajiem aspektiem – plašajam risku segumam un atlīdzību augstajam servisam.

Pēc Latvijas Apdrošināšanas asociācijas datiem, šā gada 6 mēnešos AAS „BALTA” ir izdevies nostiprināt tirgus līdera pozīcijas un pirmajā pusgadā ieņemt 46 procentus tirgus daļas no privātpersonu īpašuma apdrošināšanas pēc parakstītajām prēmijām, otrajā ceturksnī to palielinot līdz pat 50 procentiem. AAS „BALTA” Stratēģijas, mārketinga un klientu attiecību direktors Valters Kaže panākumu skaidro ar to, ka Latvijas iedzīvotājiem izšķiroša ir ne tikai cena, bet arī polises seguma kvalitāte un apdrošinātāja rīcība notiekot nelaimei.

„Ar sīkām sadzīviskām ķibelēm katrs pats var tikt galā, bet ko darīt ar lielām? Tāpēc saviem klientiem jau standarta īpašuma apdrošināšanas polisē mēs piedāvājam ļoti plašu segumu ar 22 riskiem. Mūsu pieredze liecina, ka dzīvokļos visbiežāk nākas saskarties ar ūdens noplūžu izraisītiem bojājumiem, savukārt privātmājas biežāk piemeklē ugunsnelaimes vai bojājumus nodara dabas stihijas. Raugoties pēc izmaksāto atlīdzību apjomiem, vislielākos zaudējumus rada tieši ugunsnelaimes,” stāsta Valters Kaže.

AAS „BALTA” šogad ir veikusi atlīdzību izmaksas 1406 gadījumos, kuros ir cietis īpašums. Tas ir augstākais rādītājs starp visām apdrošināšanas kompānijām. Vidēji mēnesī palīdzība tiek sniegta 148 klientiem – atlīdzinot īpašumam nodarītos zaudējumus vai arī piedāvājot segt īres maksu par pagaidu dzīvesvietu laikā, kamēr notiek īpašuma remonts.

„Mūsu mērķis ir mazināt negadījuma ietekmi uz klienta ierasto dzīves ritmu. Lielākā daļa privātpersonu, kas apdrošina savu īpašumu, izvēlas AAS „BALTA”. Tas ir apliecinājums tam, ka izšķirošs apdrošinātāja kvalitātes rādītājs ir ne tikai cena, bet arī polises seguma kvalitāte un apdrošinātāja rīcība, notiekot nelaimei. Atlīdzību izmaksa parāda apdrošinātāja patieso nozīmi, jo tieši AAS „BALTA” atlīdzību izmaksas serviss komunicē ar klientu visgrūtākajos brīžos un nodrošina viņam tik ļoti nepieciešamo atbalstu, īpaši šodienas ekonomiskajos apstākļos,” skaidro V.Kaže.

Rūpes par saviem klientiem AAS „BALTA” šogad ir ļāvušas iegūt vairākas atzinības - augstāko atlīdzību servisa novērtējumu no ietekmīgā finanšu izdevuma Euromoney, visaugstāko novērtējumu starp Latvijas apdrošināšanas kompānijām aptaujā „Reputācijas Tops 2009” un Latvijas iedzīvotāju visvairāk mīlētā zīmola statusu apdrošināšanas nozarē.


Komentāri
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: